Wygodne zwroty
Kupione u nas towary zwrócisz łatwo i tanio w każdym Paczkomacie InPost
W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrany rozmiar nie będzie pasował lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu ze zwrotami InPost kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.
Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na zwrócenie zakupionych przez internet towarów oraz odstąpienie od zawartej umowy bez podawania przyczyny. My wydłużyliśmy ten okres do 30 dni. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać. Zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez prosty kreator zwrotów, zaś paczka zwrotna powinna zostać odesłana do nas firmą InPost z którą zintegrowany jest nasz kreator.
Wystarczy, że wypełnisz prosty formularz, naniesiesz otrzymany kod na paczkę i nadasz przesyłkę w dogodnym dla Ciebie paczkomacie InPost.
Korzyści jakie odnosisz dzięki narzędziu do zwrotów w naszym sklepie:
Łatwo
Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do kilku prostych kroków stanowiących kreator zwrotu.
Szybko i bezproblemowo
Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.
Wygodnie
Kod zwrotu wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Potem umieszczasz go na paczce. Nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz paczkę ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnym paczkomacie InPost.
Tanio
Opłata za dokonanie zwrotu to 9 zł - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji.
Bezpiecznie
Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone do wartości 1000 zł.
Jak dokonać zwrotu zakupionego towaru?
Parametry paczki
- Maksymalne wymiary przesyłki wraz z opakowaniem wynoszą 41x38x64 cm (pozostałe informacje na temat obowiązujących gabarytów przygotowywanej paczki można znaleźć na https://inpost.pl/paczkomaty-odbior-nadanie)
Opakowanie
- Nadawca zobowiązany jest przekazać przesyłkę do dowolnego Paczkomatu w Polsce, w stanie umożliwiającym jej prawidłowy przewóz i wydanie bez ubytków oraz uszkodzeń
Procedura nadawania przesyłki zwrotnej:
- zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić
- w kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze
- wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu. Jeżeli dokonujesz zmian w wygenerowanym zwrocie lub reklamacji, powinieneś wydrukować ostatnią wersję etykiety. Wydruk etykiety powinien być wykonany bez przeskalowania. Za ewentualne problemy z nadaniem z powodu zmiany proporcji lub rozmiaru wydruku Sklep ani Inpost nie odpowiada.
- udaj się do dowolnego Paczkomatu w Polsce i nadaje samodzielnie w Paczkomacie prawidłowo opakowaną przesyłkę i etykietę wygenerowaną z Usługi
- w przypadku trudności z nadaniem przesyłki można skontaktować się bezpośrednio z Operatorem pod wskazanym na etykiecie adresem zwroty@iai-sa.com. Operator zastrzega, że będzie jedynie obsługiwał sprawy związane z samym procesem nadania przesyłki zwrotnej.
- zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak krócej.